Sincere verzorgt slimme IT-oplossingen en IT-beheer die een directe bijdrage leveren aan de ambities van ondernemers en organisaties.
Geen zorgen en geen problemen. Het moet allemaal gewoon werken. Wij weten precies hoe je het graag wilt hebben.
Of je nu online gaat met glasvezel, ADSL, fiber to home of met een mobiele oplossing, Sincere realiseert graag jouw verbindingen.
Sincere kijkt met je samen wat je nodig hebt en kan jouw onderneming snel voorzien van een omgeving, klaar voor gebruik.
Sincere houdt jouw omgeving 24/7 in de gaten. Met onze slimme geautomatiseerde monitor- en update applicaties zorgen wij dat je kunt werken met een geoliede machine.
Er kan altijd wat gebeuren. Je bent zelf immers waarschijnlijk geen IT specialist. Gelukkig zijn wij dat wel zodat wij je dikwijls voor zijn en het probleem oplossen zonder dat je er iets van merkt.
De medewerkers en systemen van Sincere houden jouw systemen en omgevingen scherp in de gaten waardoor wij de kansen op beveiligingsproblemen tot een minimum kunnen beperken.
Geen zorgen en geen problemen. Het moet allemaal gewoon werken. Wij weten precies hoe je het graag wilt hebben.
Mocht er dan toch wat aan de hand zijn dan wil je zo snel mogelijk geholpen worden zonder dat je een medewerker spreekt die jou of je situatie niet kent zodat je alles weer eens kunt gaan uitleggen.
Heldere en transparante communicatie. Je krijgt wat je verwacht. Wij maken duidelijke afspraken met je zodat je precies weet waar je aan toe bent.
Sincere faciliteert je bij het werken in en aan jouw onderneming door het functioneren van je IT systemen en omgevingen te borgen en je geen zorgen hebt. Dat is onze oprechte missie.
Of je nu online gaat met glasvezel, ADSL, fiber to home of een mobiele oplossing nodig hebt, Sincere realiseert graag jouw verbindingen. Wij inventariseren jouw behoefte en kunnen tegen uiteraard scherpe tarieven zorgen dat je altijd online bent. Met onze slimme redundante oplossingen kunnen wij bovendien zorgen dat de voor jouw kritieke processen welke niet zonder een verbinding kunnen, altijd kunnen plaatsvinden. Mocht er een verbinding wegvallen dan vangt een tweede verbinding de storing op. Wij gaan uiteraard gelijk aan de slag en je merkt niets.
Ook met jouw wensen op het gebied van VOIP centrales kun je bij Sincere terecht. Sincere kan volledige VOIP omgevingen van A tot Z voor je verzorgen. Bovendien is het fijn dat je in zo’n geval ook weer hetzelfde aanspreekpunt hebt.
Steeds vaker besteden ondernemingen hun IT solutions uit. Logisch, want je hebt geen eigen personeel en resources meer nodig om alle werkstations in te richten, eigen servers op te zetten, software oplossingen te installeren en configureren. Ook kan het zijn dat jouw onderneming slechts een paar werkplekken nodig heeft. Een cloud kan dan de oplossing zijn.
Sincere kijkt met je samen wat je nodig hebt en kan jouw onderneming snel voorzien van een omgeving, klaar voor gebruik. Of het nu gaat om een Citrix omgeving of remote desktop oplossingen, Sincere kan je uitstekend in het zadel helpen. Met onze slimme Shared Server diensten kun je tegen scherpe tarieven omgevingen afnemen wanneer jouw onderneming zich nog midden in de groei bevindt. Vanaf 5 of meer omgevingen krijg je een eigen server zodat je altijd over de resources beschikt die je nodig hebt. Wederom geen zorgen.
Voor office 365 oplossingen kun je uiteraard ook bij ons terecht. Als trotse Silver Cloud Partner van Microsoft beschikken wij over de benodigde kennis en vaardigheden om je van dienst te zijn bij het verzorgen van een oplossing met Microsoft Azure. Ons personeel is hierin speciaal getraind en kan je ook op dit gebied uitstekend adviseren en ontzorgen.
Uiteraard vergt zo’n omgeving toezicht en onderhoud. Backups moeten te allen tijde worden gemaakt zodat je altijd over jouw gegevens kan beschikken. Jouw omgeving dient altijd up to date te zijn zodat je systemen en omgevingen altijd voor je klaarstaan. De medewerkers van Sincere houden jouw omgeving 24/7 in de gaten. Met onze slimme geautomatiseerde monitor- en update applicaties zorgen wij dat je kunt werken met een geoliede machine.
Er kan altijd wat gebeuren. Je bent zelf immers waarschijnlijk geen IT specialist. Gelukkig zijn wij dat wel zodat wij je 9 van de 10 keer voor zijn en het probleem oplossen zonder dat je er iets van merkt.
Wanneer je ons dan toch een keer spreekt, dienen wij je snel en helder van dienst kunnen zijn. Sincere is een compact en hecht team van medewerkers, allemaal met dezelfde instelling: Wij lossen het voor je op. Doordat wij zo compact zijn spreek je altijd een collega met kennis van jouw situatie. Dat gaat dikwijls een heel stuk gemakkelijker.
Of het nu gaat om jouw vragen, wijzigingen, storingen of andere verzoeken, met behulp van ons support pakket kunnen wij je via de door jou gewenste communicatiekanalen van ondersteuning voorzien. Je kunt hierbij denken aan bijvoorbeeld je eigen login, natuurlijk e-mail- en telefonische ondersteuning maar ook via Whatsapp zijn wij je van dienst. Kan soms handig zijn!
Helaas is beveiliging van jouw omgevingen een noodzakelijk kwaad. Een kwaadwillend virus kan desastreuze gevolgen hebben voor jouw onderneming. De medewerkers en systemen van Sincere houden jouw systemen en omgevingen scherp in de gaten waardoor wij de kansen op beveiligingsproblemen tot een minimum kunnen beperken.
Ook met vervelende spamproblemen kun je bij ons terecht. Onze eigen spamfilters kunnen voor jou als extra vangnet dienen en samen met de bestaande spamfilters ervoor zorgen dat je zo min mogelijk gehinderd wordt door ongewenste e-mail (tot wel 95%!).
Ook voor fysieke beveiligingsmiddelen kun je bij Sincere terecht. Sincere levert en installeert hoogwaardige IP beveiligingscamera’s waarmee je ook op locatie jouw beveiliging kunt borgen.
Mensen helpen hun ambities waar te maken door ze te faciliteren in hetgeen ze nodig hebben en wat wij kunnen bieden. Natuurlijk zijn we ook nerds en houden we van alles wat met IT te maken heeft. Dat maakt ons tot jouw perfecte IT-partner.
Ons team van specialisten wordt steeds bijgeschoold op het gebied van IT oplossingen. Daarnaast zit iedereen van Sincere thuis ook graag achter de computer. Het is onze passie.
Wij weten bijna alles over data, server, wensen, voor-/nadelen om naar de cloud te gaan of juist te kiezen voor een lokale of hybride oplossing. Als het gaat om applicaties kijken we naar welke software er op dit moment draait, is dat actueel of outdated? Voor devices geldt: Welke hardware, welke mobiele devices, hoe wordt buiten kantoor gewerkt, of onderweg? Hoe sta ja tegenover Bring Your Own Device? Connectivity is de ruggegraat. Volstaat jouw interverbinding, ook met het oog op ambities en toekomstige ontwikkelingen? Tot slot kunnen wij je bijstaan met jouw netwerk- en systeembeheer. Op alle gebieden.
In de Sincere Servicedesk kunnen klanten eenvoudig hun instellingen inzien, supportaanvragen plaatsen of data en IT-prestaties monitoren. Heb je geen inloggegevens? Stuur dan een e-mail naar support@sincere.it.
Sincere in Den Bosch is op zoek naar een IT Support Engineer met passie voor het vak! Weet jij je weg te vinden binnen verschillende IT-omgevingen? Zet jij je kennis graag in om anderen te helpen? Ben je op zoek naar een uitdagende en afwisselende baan met vrijheid en verantwoordelijkheid, waar je klanten helpt van a tot z? Dan is deze baan iets voor jou! Lees snel verder.
Als support engineer vervul jij een belangrijke rol. Jij zorgt ervoor dat klanten geen problemen ondervinden op het gebied van IT. Als dat dan toch gebeurt, doe je er alles aan om het zo spoedig mogelijk te fixen.
Als Support Engineer bij Sincere los je eerste- tweede- en derdelijns incidenten op van een diversiteit aan klanten in uiteenlopende branches.
Zo help je het ene moment een tandartspraktijk met een storing aan de telefooncentrale en het andere moment een advocatenkantoor met een Office 365 migratie.
Daarnaast ben je nog bezig met een mappenstructuur aanmaken en testen vanuit Sharepoint, onderhoud je werkstations, servers, netwerkapparatuur en ontwikkel je de bijbehorende documentatie.
Als Support Engineer bij Sincere weet jij snel te schakelen, geduldig door te vragen en snel te handelen zodat de klant weer verder kan met de business. Je houdt alles bij in Topdesk, staat klanten telefonisch te woord en af en toe onsite, voor bijvoorbeeld het installeren van hardware.
Sincere bedenkt, implementeert en optimaliseert slimme IT-oplossingen die een directe bijdrage leveren aan de ambities van MKB-ers. Klanten kenmerken Sincere als ondernemend, toegankelijk en helder.
Sincere werkt vanuit de overtuiging dat zij alleen toegevoegde waarde kunnen leveren als ze de business van hun klanten echt begrijpen. Als ondernemende IT-specialist durven ze verder te kijken dan hun eigen vakgebied zodat ze oplossingen kunnen bieden, van systemen en netwerken tot infrastructuur en consultancy die naadloos aansluiten bij de organisatie en processen van de klanten.
We ontvangen graag je cv en motivatie via de vacaturepagina op de website van Steamz. Voor vragen over de vacature en/of organisatie kun je contact opnemen met Gabie van Heuven, via 06-42254862 of gabie@steamz.nl